Een succesvolle campagne om ANTA te introduceren als perfecte oplossing
voor een frisse adem en een verzorgde keel op festivals.
Om ANTA te ondersteunen bij een nieuw gebruiksmoment, namelijk festivals, hebben we een TikTok-campagne ontwikkeld. De campagneboodschap richt zich op ANTA als de ideale oplossing voor een frisse adem en een verzorgde keel terwijl je geniet van je favoriete festival.
Oorspronkelijk wordt het merk ANTA voornamelijk geassocieerd met het griepseizoen in de winter. Onze uitdaging was om de keelpastilles te laten zien in een festival omgeving en te introduceren bij een jongere doelgroep. TikTok is daarom het perfecte kanaal! We hebben een creatieve campagne ontwikkeld die zich volledig richt op de festivalervaring met ANTA. We hebben creators naar de leukste festivals van deze zomer gestuurd om hun eigen festival moment te delen en het gebruik van ANTA keelpastilles te laten zien.
Het resultaat? Authentieke content die de doelgroep echt aanspreekt. Om dit nieuwe gebruiksmoment te claimen was er meer nodig dan de beschikbare branded content. Door de festival setting en creators die dicht bij de doelgroep staan, is de boodschap op een authentieke manier overgebracht.
Goudsesingel 136 U3.16
3011 KD Rotterdam
The Netherlands
info@tiktikboom.nl
(+31) 182 – 535 663
Hofplein 20 (16e etage)
3032 AC Rotterdam
The Netherlands