Be a HERO met Ceasarz
In deze case laten we je zien hoe we het nieuwe merk Ceasarz succesvol hebben gelanceerd als dé ultieme energieboost voor jongeren.
Be a HERO met Ceasarz
Ceasarz is hèt energieke snoepje dat je een serieuze boost geeft! Door de krachtige combinatie van taurine en cafeïne zorgt het voor een instant energiekick. Of je nu een intensieve dansroutine wil rocken, op reis gaat, een nacht lang wilt gamen of in de studieboeken duikt.
De doelstelling van de campagne was om het merk te introduceren bij een doelgroep jongeren ouder dan 18 jaar. TikTok is het perfecte kanaal om deze doelgroep te bereiken en iets te doen met het ‘energieboost’ element.
In een campagne waarmee we de samenwerking zijn aangegaan met verschillende creators hebben we laten zien hoe Ceasarz hun dagelijks leven transformeert. Van een boost tijdens een feestje, studeren of sporten. Door de inzet van de juiste creators hebben we laten zien hoe Ceasarz hun energie geeft om grenzen te verleggen en ervoor te gaan. Doordat de content vanuit UGC (user-generated content) creators is gemaakt in plaats van het merk, zorgt het voor een betere overtuiging van de doelgroep en social proof om zelf het snoepje te gaan kopen.
Resultaat
- 3.7 miljoen weergaven
- Best presterende video: 1.1 miljoen weergaven 🚀
- 6.325 likes
- Volgers van 0 naar 1.792
let our voice
bring your noise
Benieuwd wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Bespreek het met een van onze merk strategen! Gemakkelijk in een online meeting of je kunt gezellig langskomen voor een kop koffie.